افوس شهری با پتانسیل فراوان..

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن، راه اندازی پیست اسکی افوس این روزها به خبر داغ روزهای سرد زمستانی تبدیل شده است. انتشار این خبر در ابتدا کمی قابل باور بود که آیا افوس هم می تواند پیست اسکی داشته باشد؟

همین خبر گوش به گوش مردم رسید تا روز گذشته شاهد استقبال خوب مردم از این پیست اسکی باشیم، با توجه به این که انتقادات زیادی از طرف مخاطبان به سایت خبری تحلیلی فریدن رسید که امکانات آن اصلا مناسب نیست یا شرایط ایجاد اسکی را ندارد.اما آنچه مهم به نظر می رسد این است که این پیست با تلاش مسئولین و جوانان این شهر در حال راه اندازی است و باید در طول زمان نسبت به آن برنامه ریزی کرد تا تبدیل به یک پیست بین المللی استاندارد شود که این نیازمند همدلی و همصدایی مردم عزیز شهر افوس است که با پشتکار خود مسئولین را به سمت سرمایه گذاری در این بخش ترغیب نمایند چرا که می توان در فصل بهار و تابستان از حوزه گردشگری سرچشمه استفاده کرد و در فصول پائیز و زمستان از حوزه گردشگری زمستانی یا همان ورزش اسکی بهره های فراوان در جذب گردشگر برد.

در خصوص راه اندازی پیست اسکی، شهردار افوس در گفتگو با سایت خبری تحلیلی فریدن گفت: این طرح را از زمانی که شهردار شدم با برنامه شروع کردم که با کمک سلیمی رئیس هیات اسکی استان یک جلسه با رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران داشتیم که برنامه ها و پیشنهادات خوبی در آن جلسه جهت راه اندازی پیست اسکی مطرح شد.

روح الله بابایی افزود: با همکاری هیات اسکی استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر کلاس های آموزش این رشته ورزشی به صورت رایگان درنظر گرفته ایم که در روز گذشته استقبال خوبی از این رشته صورت گرفت که امیدواریم در آینده شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه در بین جوانان باشیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: افوس , اسکی ,

تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 9:54 | نویسنده : AFOUS-BEH |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.